Heeeerlijk - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Johan Lauffer - WaarBenJij.nu Heeeerlijk - Reisverslag uit Kanchanaburi, Thailand van Johan Lauffer - WaarBenJij.nu

Heeeerlijk

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

30 April 2008 | Thailand, Kanchanaburi

We zijn in een geweldig resort in Kanchanaburi. Geweldig. Gelijk de volgende dag een trip gepland. Eerst naar de begraafplaats van de river kwai, en dan naar de tijgertempel. Wewilden ook naar de erawan watervallen, maar daar kwam niets van. Het was heet heet heet. 35 plus. Alleen toen we net bij de tijgertempel een tweede sessie foto's wilde laten maken brak er een enorme donderbui los. En niet de zuinig ook. Maar we moeten niet klagen, omdat er waren sommige die zijn helemaal niet op de foto geweest. Daarna nog naar een andere waterval, en toen terug naar het hotel, om lekker in het enorme zwembad te zwemmen, cocktail erbij.. tjonge wat kan het leven moeilijk zijn. Vanmorgen vroeg weer richting Bangkok, maar eerst de floting market..

• 07 Mei 2008 - 11:48

Fred:

Hallo buurman, ontspannen vakantie lees ik. Gelukkig geen vertraging, het weer is opperbest en geen evacuaties. Hier is het geweldig weer; sorry kan het niet laten. Goede vakantie verder en zie je volgende week. Rian