2-de dag in Antsirabe - Reisverslag uit Antsirabe, Madagascar van Johan Lauffer - WaarBenJij.nu 2-de dag in Antsirabe - Reisverslag uit Antsirabe, Madagascar van Johan Lauffer - WaarBenJij.nu

2-de dag in Antsirabe

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

11 Augustus 2007 | Madagascar, Antsirabe

Zo onze kamer in ons hotel is zo groot dat ik bijna verdwaal; hihihi.. is nog waar ook Hotel des Thermes.Daar zijn wij dan ook vanmorgen geweest, maar was niet echt helder/schoon, dus het er maar niet op gewaagd.
Verolgens naar een meer geweest, erg mooi, we kregen een "gids" en ook 9 kinderen met ons mee. Deze vroegen halverwege of we van die stenen eieren en fossielen wilde kopen, en halfedelstenen. Ze waren zo lief en zagen er zo arm uit, dat we niet konden weigeren. Fout dus... we zitten denk ik nu al aan onze maximun aan stenen die we mogen experteren.
Vervolgens naar een ander meer geweest, en nu gegeten. Erg lekker chinees.We gaan zo nog even de stad in. De pouss-pouss lopers irriteren mij mateloos zitten voortdurend achter je aan.
Morgen gaan we naar Ranomafana. Dus tot later. (daar waarschijnlijk geen internet)Ralph de Jacaranda bloeit in november/december.
Al bij al heb ik nog nooit zo'n arm land gezien.

• 16 Augustus 2007 - 18:48

Leonie:

effe uitproberen.
    Het ziet er allemaal indrukwekkend uit. Wij hebben een iets rustigere vakantie gehad in frankrijk. Gisteren terug gekomen. Alles goed verder? Lekker eten en wijn??

• 21 Augustus 2007 - 15:11

Famille Quélavoine:

Bonjour à tous.

Où êtes-vous ? Nous nous inquiétons de ne pas avoir de vos nouvelles.

A bientôt par téléphone ou sur Internet.

Bisous et profitez bien du soleil, ici, c'est l'automne d'hiver !

• 21 Augustus 2007 - 20:15

Connie En Leo:

Hallo chantal, Johan, Kishma-el en Gwenn-ael,

Wij zijn alweer terug uit Oostenrijk, waar we - echt - vanuit Lofer voor het eerst jullie berichten over Madagascar lazen. Gaat alles OK? Zo te zien wel.....PS, als Gwennie een bal kwijt is, dan ligt 'ie in het bakje onder de tafel (blauw-wit). :-)

Wij hebben lekker gekampeerd, terwijl jullie in mega-hotelkamers de weg kwijtraken! Aardige boer, leuke boerencamping. Laatste dagen in een appartement, en vandaaruit het web gecheckt. Connie is alweer aan het werk! Ik volg donderdag.

Nou, een hele goede reis nog verder! Tot in NL!

Groetjes
    Connie en Leo

• 22 Augustus 2007 - 19:53

Ralph:

Veel plezier nog in Madagaskar
    Heb je al Baobab-bomen en de Ylang-ylang gezien?

• 23 Augustus 2007 - 14:43

Ria:

Leuk dat je ons van al het moois laat meegenieten.Hoop dat het met de familie gezellig is (blijft)Je zult ongetwijfeld veel foto's hebben gemaakt.Die zie ik tzt graag.
    Wens jullie daar nog een fijne tijd toe en tot in september.

• 06 September 2007 - 19:40

Gerald:

c'est avec la boule blanche qu'il faut tirer, pas avec la jaune, enfin jojo quand même !! hihi