helaas pindakaas - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Johan Lauffer - WaarBenJij.nu helaas pindakaas - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Johan Lauffer - WaarBenJij.nu

helaas pindakaas

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

26 April 2008 | Frankrijk, Parijs

Parijs??? Hoezoo?? Nou kijk het zit zo..Wij waren op tijd in parijs, Lekker geslapen Om 06:00 uur op.. en om 08:00 bij de plaats waar ik de auto moest afleveren.Tot dan alles ok. Naar het vliegveld ook ok.. inchecken ook ok. Maar toen zag ik het vliegtuig, met allebei de motoren open. Toen voelde ik al nattigheid.. We zouden om 11:20 weggaan. maar helaas eerst drie uur vertraging, en toen kregen we te horen dat we naar een hotel moesten gaan.Daar zijn we nu. Ik weet nu waarom die tickets zo goedkoop waren hihihihi.. Nee ik moet zeggen dat ze het netjes regelen bij Gulf air. Toen we te horen kregen dat er vertraging was kregen we broodjes met wat te drinken. En toen het duidelijk was dat het veel langer zou duren hebben ze een goed hotel vlakbij het vliegveld geregeld. Een dinerbon erbij, dus ja je kunt boos worden, maar er is toch niets aan te doen. Zo om 19:00 uur krijgen we weer nieuwe informatie.

• 26 April 2008 - 15:52

Ralph:

zo... het is dus 10 minuutjes wachten voor jullie ha ha... zonder dollen, ik hoop dat alles verder goed gaat, veel plezier