beetje regen - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Johan Lauffer - WaarBenJij.nu beetje regen - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Johan Lauffer - WaarBenJij.nu

beetje regen

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

03 Mei 2008 | Thailand, Chiang Rai

Ik zit nu in mijn uppie 's nachts om 12:00 uur in een lobby van een luxe resort in Chiang Rai. We zijn dus een middag en een avond in Bangkok geweest. We zijn naar Wat pho geweest, en wonder boven wonder kwamen we daar onze oude gids van 2 jaar geleden tegen. Heel leuk dus. Na Wat po zijn wij naar de avondmarkt geweest. wel erg warm in Bangkok zeg. maar zal niet klagen hoor. De volgende morgen met het vliegtuig om 06:45 naar Chiang Mai. Wat een heerlijke stad is dit toch! We zijn naar het hotel gegaan die Ineke ons heeft geadviseerd. Wel hotel is wel ok, maar laten we zeggen.. er waren niet alleen mensen in het hotel. Ik heb van mijn leven niet zo veel kakkerlakken gezien. We konden in het restaurant onze voeten niet op de grond houden. Maar voor de rest best ok voor die prijs. Op olifanten gezeten, gezwommen onder een waterval, en geraft. Dat laatste was erg leuk, de reisleider vertelde ons dat wij niets mee mochten nemen, geen camera, geen telefoon, NIETS!. Nu we hebben geweten waarom!! Keshia-Maël zat voor mij op het vlot, die was al binnen 100 meter doorweekt, dat vond die thai wel leuk om haar nat te gooien. Hij keek mij eerst aan en plotseling knikte ik met mijn hoofd, weet ook niet hoe dat zo maar kwam, en daaruit concludeerde hij dat het ok was. Vervolgens moest Franck meehelpen met roeien, (meer steken) en hij wilde mij natspatten, maar helaas, hij miste het water en ging onderuit het water in. hihihihi. Nou later ging het er zo hard aan toe dat we allemaal doorweekt waren, mar wel erg gelachen. 's avonds gegeten op de nightmarket, en weer terug naar het hotel. Vanmorgen zijn we naar Chiang Rai gereden met het busje van de reisleider die Ineke ook had (Son!) Aardige vent. Nu hebben wij bijna de hele dag onderweg regen gehad, alleen toen we uitstapte werd het droog. (soms moet de dingen afdwingen! hum) We hebben voor morgen weer een leuke trip geregeld. Toen we net aan het overleggen waren of we naar de night market hier zouden gaan brak er zo'n enorme onweersbui los, niet te geloven!! Dus hier maar gegeten, massage in onze kamer genomen, en nu is het dus al nacht. Ik hoop dat het morgen beter weer is. Het is warm zat, maar het regenseizoen is veeeeel te vroeg, hier snappen ze er niets van. Ze weten ook niet dat ik altijd regen aantrek. Zal maar niets zeggen..
Zo ik zal even wat foto's op de site zetten, en tot de volgende keer maar weer...
Johan

  • 04 Mei 2008 - 16:50

    Quentin:

    ouawe les photos

  • 05 Mei 2008 - 08:06

    Schut:

    Een olifantje op een olifant. Als dat maar goed gaat. Hopelijk wordt het weer veel beter. In Veere hadden wij ook zeer afwisselend weer van heel mooi en warm tot erg vies en koud. Groetjes en nog veel plezier.

  • 05 Mei 2008 - 08:13

    Gerals:

    bah alors les Jets ski ??? hihi

  • 05 Mei 2008 - 12:34

    Marcel:

    He manneke, hou je wel nog wat energie over? Veel plezier, en veel geduik (dat is sowieso plezier) gewenst.

  • 05 Mei 2008 - 15:16

    Ralph:

    Leuk te horen dat jullie het naar jullie zin hebben. Misschien kunnen jullie die "rainmaker" die op de foto geloof ik achter in de groep loopt ergens achterlaten?

  • 05 Mei 2008 - 22:53

    Schut:

    Johannes over Birma raast met 195 km/u de cycloon Nargis. ik ga er van uit dat in Thailand het een en ander merkbaar moet zijn. Ben voorzichtig op zee met duiken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Rai

Mijn eerste reis

Thailand 2-de keer...

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2008

Weer thuis

08 Mei 2008

Jet Ski

08 Mei 2008

E nfin des nouvelles de Thaïlande...

08 Mei 2008

weg van Hua Hin

06 Mei 2008

Hua wat???
Johan

Thailand 2-de keer...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 10564

Voorgaande reizen:

11 Juli 2015 - 30 Mei 2015

Thailand 2015

03 Juli 2010 - 24 Juli 2010

Corisica zomer 2010

22 Oktober 2009 - 29 Oktober 2009

Duiken in Dahab

26 April 2008 - 12 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: