eerste regen... - Reisverslag uit Antananarivo, Madagascar van Johan Lauffer - WaarBenJij.nu eerste regen... - Reisverslag uit Antananarivo, Madagascar van Johan Lauffer - WaarBenJij.nu

eerste regen...

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

24 Augustus 2007 | Madagascar, Antananarivo

Zo internetten in Mada valt niet mee we kunnen nu voor het eerst weer internetten. Vaak kunnen we geen eens bellen. Maar tot op heden alles ok heel mooi en heeeeel apart. We zitten nu op een eiland als een paradijs. Op het moment dat ik aanlog begint het voor het eerst te regenen. Morgen gaan we hoop ik walvissen zien er zijn er hier heel veel. Foto,s gaat niet meer lukken, de internetverbinding is hier overal zo traag dat dit echt niet mogelijk is. Ik ga nu eten, maar morge hoop ik wat langer achter deze "computer" te zitten en meer te zeggen. tot morgen.. dooeeii

• 24 Augustus 2007 - 21:48

Marcel:

Leuk weer iets van jullie te horen, en mooi dat het zo goed bevalt in Madagascar. Nog een beetje kunnen duiken?
    Ben zeer benieuwd naar de foto's en verhalen. :-) Marcel

• 26 Augustus 2007 - 18:49

Gerald:

A quand la traduction en français, alors Chantal que fais tu ? hihi

• 31 Augustus 2007 - 12:39

Héloïse:

Heb eindelijk door dat het .nu moet zijn in plaats van .nl. lekker op tijd... Ziet er allemaal erg indrukkendwekkend uit. Hoop dat jullie erg hebben genoten en goede terugreis!