Hua wat??? - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Johan Lauffer - WaarBenJij.nu Hua wat??? - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Johan Lauffer - WaarBenJij.nu

Hua wat???

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

06 Mei 2008 | Thailand, Hua Hin

Wij zijn nu in Hua Hin. Want zoals Mijn vriendelijke collega (Schut) al vermeldde raast er een cycloon over Birma met vele duiznden doden. En waar wij naar toe wilde (krabi) stormde het zo erg dat je vanaf Krabi naar geen enkel eiland meer mocht gaan, en de toeristen zijn met helicopters van de eilanden afgehaald. Ik had dat even nagegaan op internet, en in Krabi voorselden ze elke dag zware regen. Wij hadden daar geen zin in zodat we gekeken hebben waar het lekker weer was in Thailan, en we kwamen uit in Hua Hin. Dus hotel in Krabi geannuleerd, vlucht geannuleerd, minibus geregeld vanuit Bangkok naar Hua Hin. Hotel, en alles weer klaar.. Het is hier niet zo mooi als in Krabi, maar ja Krabi in de regen leek ons ook niets. Vandaag eigelijk niet veel gedaan ontbeten, bij het zwembad gehangen erg naar allemaal. Hier is het 35 graden, en ik lig hier zo rood als een kreeft op het enorme bed. We hebben ons net laten masseren, en morgen naar het strand. ja ja afzien hier.. Omdat we in het begin Bangkok gemist hebben, gaan we waarschijnlijk één dag eerder naar Bangkok, zodat we daar nog een dag extra hebben. Zo genoeg voor nu. Ik zal kijken of ik wat foto's kan uploaden.