Hua wat??? - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Johan Lauffer - WaarBenJij.nu Hua wat??? - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Johan Lauffer - WaarBenJij.nu

Hua wat???

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

06 Mei 2008 | Thailand, Hua Hin

Wij zijn nu in Hua Hin. Want zoals Mijn vriendelijke collega (Schut) al vermeldde raast er een cycloon over Birma met vele duiznden doden. En waar wij naar toe wilde (krabi) stormde het zo erg dat je vanaf Krabi naar geen enkel eiland meer mocht gaan, en de toeristen zijn met helicopters van de eilanden afgehaald. Ik had dat even nagegaan op internet, en in Krabi voorselden ze elke dag zware regen. Wij hadden daar geen zin in zodat we gekeken hebben waar het lekker weer was in Thailan, en we kwamen uit in Hua Hin. Dus hotel in Krabi geannuleerd, vlucht geannuleerd, minibus geregeld vanuit Bangkok naar Hua Hin. Hotel, en alles weer klaar.. Het is hier niet zo mooi als in Krabi, maar ja Krabi in de regen leek ons ook niets. Vandaag eigelijk niet veel gedaan ontbeten, bij het zwembad gehangen erg naar allemaal. Hier is het 35 graden, en ik lig hier zo rood als een kreeft op het enorme bed. We hebben ons net laten masseren, en morgen naar het strand. ja ja afzien hier.. Omdat we in het begin Bangkok gemist hebben, gaan we waarschijnlijk één dag eerder naar Bangkok, zodat we daar nog een dag extra hebben. Zo genoeg voor nu. Ik zal kijken of ik wat foto's kan uploaden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Hua Hin

Mijn eerste reis

Thailand 2-de keer...

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2008

Weer thuis

08 Mei 2008

Jet Ski

08 Mei 2008

E nfin des nouvelles de Thaïlande...

08 Mei 2008

weg van Hua Hin

06 Mei 2008

Hua wat???
Johan

Thailand 2-de keer...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 71
Totaal aantal bezoekers 10531

Voorgaande reizen:

11 Juli 2015 - 30 Mei 2015

Thailand 2015

03 Juli 2010 - 24 Juli 2010

Corisica zomer 2010

22 Oktober 2009 - 29 Oktober 2009

Duiken in Dahab

26 April 2008 - 12 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: