ff eten - Reisverslag uit Vico, Frankrijk van Johan Lauffer - WaarBenJij.nu ff eten - Reisverslag uit Vico, Frankrijk van Johan Lauffer - WaarBenJij.nu

ff eten

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

04 Juli 2010 | Frankrijk, Vico

ZO alles redelijk goed gegaan. Prachtige huurauto voor een nog redelijker prijs. (grand scenic hihihi)
Vandaag even naar ajaccio geweest, en daarna een paar uurtjes aan het strand. O ja ik ben ook nog jarig.
Dus we gaan nu uit eten, en morgenochtend gaan we gaan het zuiden.
IK dacht dat we daar ook internet hebben, dus misschien tot morgen..
Zal snel wat mooie foto's op de site zetten..

  • 22 Juli 2010 - 15:48

    Schut:

    Tussen 04-07 en 22-07 gebeurt er niet zo veel. Hopelijk wel een fijne vakantie maar dat zal zeker het geval zijn. Ga morgen weer naar Veere en daar heb ik geen laptop. Ik kan dus niet meer reageren of je foto's zien maar dat komt wel na de vakantie. Hey ouwe jongen geniet ze, drinkt ze want daar ben je goed in en ben voorzichtig zodat JULLIE heelhuids terugkomen. Heel veel groetjes en liefs voor de rest van the family. Schut

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Vico

Johan

Thailand 2-de keer...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 289
Totaal aantal bezoekers 10525

Voorgaande reizen:

11 Juli 2015 - 30 Mei 2015

Thailand 2015

03 Juli 2010 - 24 Juli 2010

Corisica zomer 2010

22 Oktober 2009 - 29 Oktober 2009

Duiken in Dahab

26 April 2008 - 12 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: