Laatste uren - Reisverslag uit Houten, Nederland van Johan Lauffer - WaarBenJij.nu Laatste uren - Reisverslag uit Houten, Nederland van Johan Lauffer - WaarBenJij.nu

Laatste uren

Door: Johan

Blijf op de hoogte en volg Johan

03 Juli 2010 | Nederland, Houten

Zo, tickets, klaar ingecheckt, alles gedaan, koffers (bijna) klaar, lift geregeld naar schiphol. Dus laatste dingen doen, en dan weg. Op naar Corsica Ile de beauté. Wij zijn nog nooit in de zomer daan geweest, dus ik ben benieuwd. We gaan morgen eerst mijn verjaardag vieren bij mijn schoonfamily, en dan maandag op naar het zuiden. daar dan nijna een week, en dan naar het noorden Ile rousse, en dan nog een week weer met onze family in Vico. Chantal haar broer komt met zijn gezin ook over uit Bretagne en die zien wij dus ook de laatste week.
Nou ik ga even ontbijten en verder inpakken.
Tot schrijfs...

Johan

  • 03 Juli 2010 - 14:56

    Marcel:

    veel plezier in Corsica, en alvast een mooie Abraham gewenst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Houten

Johan

Thailand 2-de keer...

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 10551

Voorgaande reizen:

11 Juli 2015 - 30 Mei 2015

Thailand 2015

03 Juli 2010 - 24 Juli 2010

Corisica zomer 2010

22 Oktober 2009 - 29 Oktober 2009

Duiken in Dahab

26 April 2008 - 12 Mei 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: